Preview

Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship

Advanced search

Technology of formation and development of corporate culture of modern higher school

Abstract

The paper presents an analysis of the social technologies of formation of corporate culture of higher education institutions. Defines the contentof the corporate culture as a set of several subcultures, the necessity of the algorithmic process of formation of corporate culture at the University.

About the Author

N. G. Mustaeva
International Academy of business and management
Russian Federation


References

1. Ананченкова П.И., Мустаева Н.Г. Имидж вуза: понятие, структура, функции // Ученые записки Российской Академии Предпринимательства. - 2012. - № 1.

2. Ананченкова П.И., Мустаева Н.Г. Корпоративное обучение, корпоративная культура, корпоративное поведение: формирование и развитие на основе дистанционных технологий // Этносоциум и межнациональная культура. - 2015. - № 2.

3. Ананченкова П.И., Мустаева Н.Г. PR-коммуникации высшего учебного заведения // Путеводитель предпринимательства. - 2012. - № 8.

4. Балабанов В.С., Кириллов В.Н., Юлдашев РТ. Методика преподавания экономических дисциплин // Основы лекторского мастерства. - М., 2000.

5. Гриценко Н.Н., Мустаева Н.Г. Формирование социально-трудовых отношений в высшем учебном заведении инструментами корпоративной культуры // Труд и социальные отношения. - 2014. - № 2.

6. Ладанов И. Практический менеджмент. - М.: Изд-во «Приоритет», 1995.

7. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. - М.: Дело, 1993.


Review

For citations:


Mustaeva N.G. Technology of formation and development of corporate culture of modern higher school. Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship. 2015;(43):261-266. (In Russ.)

Views: 128


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-6258 (Print)