Motives of purchase of goods (service)
Abstract
About the Authors
A. V. BalabanovaRussian Federation
G. T. Zhuravlev
Russian Federation
References
1. Балабанова А.В., Усенко Е.Д. Усиление социальной компоненты в механизме адаптации экономики к фазам цикла // Путеводитель предпринимателя. - 2011. - № 12. - С. 48-60.
2. Энджел Д.Ф., Блэкуэлл Р.Д., Миниард П.У. Поведение потребителей. - СПб.: Питер Ком, 1999.
3. Журавлев Г.Т. Эмтиология (наука о поведении потребителей). - М.: Издательство МЭСИ, 2000. Издательство РАП, 2013.
4. Бодрийяр Ж. Общество потребления. Его мифы и структуры. - М.: Культурная революция, Республика, 2006. - Москва, 2006 г.
5. Просветов Г.И. Маркетинговые исследования. - М.: «Альфа- Пресс», 2008.
6. Дурович А.П. Маркетинговые исследования в туризме. - СПб.: Питер, 2008.
7. Balabanov У.С., Balabanova A.V., Dudin M.N. Social responsibility for sustainable development of enterprise structures // Asian Social Science. -2015. - Vol. 11, № 8. - P.111-118.
Review
For citations:
Balabanova A.V., Zhuravlev G.T. Motives of purchase of goods (service). Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship. 2015;(43):237-251. (In Russ.)