Methodology study of the image of the employer as an element of marketing human resource management
Abstract
About the Authors
S. A. ShapiroRussian Federation
A. A. Gusova
Russian Federation
References
1. Бодуан Ж.-П. Управление имиджем компании. - М.: Инфра-М, 2001.
2. С.А. Шапиро, Е.А. Потапова. Совершенствование профессиональных компетенций как фактор повышения эффективности труда работников коммерческих банков. - М.: РХТУ им.Д.И. Менделеева, 2012.
3. Что влияет на имидж компании как работодателя // Компания. - № 11. - 2005.
4. Ученые записки Российской академии предпринимательства. Научно-практическое издание. Вып. XLII / Под общей ред. В.С. Балабанова. - М.: Российская академия предпринимательства; Агентство печати «Наука и образование», 2015. - 388 с
Review
For citations:
Shapiro S.A., Gusova A.A. Methodology study of the image of the employer as an element of marketing human resource management. Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship. 2015;(42):375-385. (In Russ.)