Кросс-продажи смежных банковских продуктов
Аннотация
Ключевые слова
Список литературы
1. Chemla G., Hennessy C. Originate-to-Distribute and Screening Incentives // Working paper, London, March 2011.
2. Smith B. The Future of Cross-Selling. Canadian Underwriter 73 (9) (Sept.): 32- 33. - 2006.
3. Paas L.J., Tammo H.A. Acquisition Patterns of Financial Products: A Longitudinal Investigation // Journal of Economic Psychology 28: 229-41. - 2007.
4. RajkumarV. Kumar and Timothy Bohling «Optimal Customer Relationship Management Using Bayesian Decision Theory: An Application for Customer Selection» // Journal of Marketing Research, XLIV (November). -2007. - 579-594.
5. Netzer, Oded, James. M. Lattin, and V. Srinivasan. A Hidden Markov Model of Customer Relationship Dynamics. Marketing Science 27(2): 185-204. - 2008.
6. Li S., John C. Liechty, and Alan L. Montgomery. 2005. Modeling Category Viewership of Web Users with Multivariate Count Models. [http://www.andrew.cmu.edu/].
7. Леонович Т. Клиенто-ориентированная стратегия банка // Банковский ве стник. - Cентябрь 2008. - C. 14.
8. КудашеваЮ.С. Оценка конкурентоспособности коммерческих банков // Деньги и кредит. - 2006. - № 11. - С. 46-52.
Рецензия
Для цитирования:
Саакова Ю.В. Кросс-продажи смежных банковских продуктов. Ученые записки Российской академии предпринимательства. 2015;(42):248-253.
For citation:
Saakova Yu.V. Features of practice of cross-sales of adjacent banking products. Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship. 2015;(42):248-253. (In Russ.)