Preview

Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship

Advanced search

Communicational audit and coverage of sports and entertainment events

Abstract

The article deals with the application of the principles of communication audit to assess the quality of coverage of sports and entertainment events. The model for the implementation of the communication audit is highlighted, internet communication and there efficiency are analyzed.

About the Author

N. Y. Goncharova
Plekhanov University of Economics
Russian Federation


References

1. Федеральная целевая программа «Развитие физической культуры и спорта в Российской Федерации на 2016-2020 годы» // https://www.minsport.gov.ru/activities/federal-programs/2/26361/.

2. Маркетинг спорта: пер. с англ. / под ред. Джона Бича и Саймона Чедвина. - М.: Альпина Паблишерз, 2010. 705 с.

3. Менеджмент в индустрии спорта / Под ред. В.А. Леднева. - М.: Синергия, 2012. 2012 с.

4. Сергей Алексеев: Спортивный маркетинг. Правовое регулирование. Учебник, - М.: Юнити-Дана, 2015. 647 с.

5. Шааф, Фил. Спортивный маркетинг = Sports marketing: Теперь это не просто игра.. / Ф. Шааф; Пер. с англ. В.Н. Егоров. - М.: Филинъ, 2010. 457 с.

6. https://www.khl.ru/upload/tmp/PwC_KHL%20Conference_No%20links.pdf?fbclid=IwAR3fV5RjU9Mto3qqiuvrPvcZ-0TBgkVMNmXfTjKBuckjd AeHnq0ExYzpgpQ. Дата обращения 10.10.2018.

7. https://cyberleninka.ru/article/n/metodika-kommunikativnogo-audita-organizatsii. Дата обращения 15.09.2018.


Review

For citations:


Goncharova N.Y. Communicational audit and coverage of sports and entertainment events. Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship. 2018;17(4):182-186. (In Russ.)

Views: 136


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-6258 (Print)