Preview

Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship

Advanced search

Marketing development in education

Abstract

The article deals with the main problems and peculiarities of marketing of educational services.

About the Author

E. A. Popova
Академия гражданской защиты МЧС России
Russian Federation


References

1. Закон РФ от 29.12.2012 № 273 ФЗ (ред. От 13.07.2015) «Об образовании в Российской Федерации» (с изм. и доп. вступ. в силу 24.07.2015)

2. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга / Пер. с англ. - 2-е европ. изд. -М.; СПб.; К.: Издательский дом «Вильямс», 2001. - 944 с.

3. Панкрухин А.П. Реклама образовательных услуг // Alma Mater. 2007. № 8. С. 59.

4. Соловцова М.С., Ананченкова П.И., Шапиро С.А. Совершенствование системы стимулирования труда работников сферы высшего образования. - М.; Берлин: Директ-Медиа, 2017. - 139 с.


Review

For citations:


Popova E.A. Marketing development in education. Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship. 2017;16(4):252-258. (In Russ.)

Views: 182


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-6258 (Print)