Preview

Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship

Advanced search

Modern trends of brand promotion in social networks: promising approaches

Abstract

This article is devoted to modern trends in the development of marketing in the Internet space of Russia. The article highlights the most promising platform for brand promotion, recommendations for the establishment and maintenance of accounts and use of the most effective approaches to attract and retain subscribers.

About the Authors

T. A. Panteleeva
Институт мировых цивилизаций
Russian Federation


E. A. Petrova
Российский университет кооперации
Russian Federation


References

1. Пантелеева Т.А. Основные тенденции развития рекламного рынка в России // Международный журнал гуманитарных и естественных наук. 2016. Т 5. № 1. С. 51-54.

2. Принципы эффективного использования. Издание inteslib совместно с издательством НГУ. // URL: http://wwwmarketing.spb.ru.

3. Халилов Д. Маркетинг в социальных сетях - 2-е изд. Манн, Иванов и Фербер 2014 г. - 240 с.

4. Хэштэги - руководство пользователя // Королев Ф. URL: http:// promotiger.ru/prodvizhenie-i-raskrutka/xeshtegi-rukovodstvo-polzovatelya.html

5. Brand Analytics, исследование, январь 2016. URL: http://blog.br-analytics.ru/ socialnye-seti-v-rossii-zima-2015-2016-cifry-trendy-prognozy/.

6. SMM - это Маркетинг в социальных сетях // Интернет решения URL: https:// www.site-rb.ru/uslugi-site-rb/smm/.

7. TNS Web-Index, исследование месячной аудитории, январь 2016. URL: http:// mediascope.net/services/media/media-audience/internet/


Review

For citations:


Panteleeva T.A., Petrova E.A. Modern trends of brand promotion in social networks: promising approaches. Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship. 2017;16(4):239-251. (In Russ.)

Views: 750


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-6258 (Print)