Preview

Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship

Advanced search

Virtualization of marketing communication

Abstract

The article examines the respondents 'behavior in the information and electronic information media market, the problems of advertising in social networks, describes the materials of applied marketing research, communicates students in social networks.

About the Author

G. T. Zuravlev
Russian аcademy of епtepreneuship
Russian Federation


References

1. Балабанова А.В., Журавлев Г.Т. Мотивы покупки товара (услуги) // Ученые записки Российской Академии предпринимательства. 2015. № 43. - С. 237-251.

2. Балабанова А.В. Методологические проблемы маркетингово-социальных исследований // Путеводитель предпринимателя. 2015. № 27. - С. 57-74.

3. Балабанова А.В. Маркетинговое исследование поведения потребителей информации. Путеводитель предпринимателя. 2016. № 29. - С. 26-37.

4. Балабанова А.В., Журавлев Г.Т. Статистический анализ маркетинговой коммуникации // Ученые записки Российской Академии предпринимательства. 2016. № 48. - С. 227-239.

5. Балабанова А.В., Журавлев Г.Т. Кластерный анализ маркетинговой коммуникации // Путеводитель предпринимателя. Научно-практическое издание. Вып. XXXIII. - М.: Российская Академия предпринимательства. Агентство печати «Наука и образование», 2017.

6. Кастельс М. Галактика Интернет.Екатеринбург У-Фактория (при участии издательства Гуманитарного университета), 2004.

7. Российский статистический ежегодник. 2014. Статистический сборник. - М., Росстат, 2014.


Review

For citations:


Zuravlev G.T. Virtualization of marketing communication. Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship. 2017;16(2):120-142. (In Russ.)

Views: 154


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-6258 (Print)