Preview

Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship

Advanced search

The problems of differentiation in the cultural sector

Abstract

The article is concerned the differentiation inherent to the culture as a set of creative businesses offering a wide variety of art-services (by the example of Ulyanovsk region cinemas). The ways of solving the problems are suggested.

About the Authors

E. V. Bakalskaya
Ulyanovsk State University
Russian Federation


M. U. Sonina
Ulyanovsk State University
Russian Federation


References

1. Бакальская Е.В. Теоретические аспекты дифференциации торговых предприятий // Риск: Ресурсы, информация, снабжение, конкуренция. - 2014. - № 2. - С.123-127.

2. Распоряжение Правительства РФ от 17.11.2008 № 1662-р (ред. от 08.08.2009) «О Концепции долгосрочного социально-экономического развития Российской Федерации на период до 2020 года» (вместе с «Концепцией долгосрочного социально-экономического развития Российской Федерации на период до 2020 года»).

3. Сонина М.Ю. Источники финансового обеспечения культурной сферы // Проблемы экономики и менеджмента. - 2015. - № 12(52). - С. 15-22.

4. Федеральный закон от 13.07.2015 г. № 224-ФЗ «О государственночастном партнерстве, муниципально-частном партнерстве в Российской Федерации и внесении изменений в отдельные законодательные акты Российской Федерации».


Review

For citations:


Bakalskaya E.V., Sonina M.U. The problems of differentiation in the cultural sector. Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship. 2016;(47):191-197. (In Russ.)

Views: 110


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-6258 (Print)