The role of educational marketing in the development of the organization
https://doi.org/10.24182/2073-6258-2021-20-2-166-177
Abstract
About the Authors
O. A. SemenovaRussian Federation
O. V. Suldina
Russian Federation
References
1. Макарова Т.Н. Маркетинговая деятельность в образовательных учреждениях / О.А. Семенова, Т.Н. Макарова. Конкурентоспособность в глобальном мире: экономика, наука, технологии: № 1 (ч. 4), 2018. С. 334-336.
2. Макарова Т.Н. Выбор конкурентной стратегии развития организации / О.А. Семенова, Т.Н. Макарова, М.С. Евстюхина. Фундаментальные исследования. № 12. 2019. С. 186-189.
3. Семенова О.А. Диагностика конкурентной среды предприятия / О.А. Семенова, Т.Н. Макарова, М.С. Евстюхина. Путеводитель предпринимателя. Т. 13, № 2. 2020. С. 135-144.
Review
For citations:
Semenova O.A., Suldina O.V. The role of educational marketing in the development of the organization. Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship. 2021;20(2):166-180. (In Russ.) https://doi.org/10.24182/2073-6258-2021-20-2-166-177