Preview

Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship

Advanced search

Marketing concept of promotion’s management of Russian civil helicopters on international markets

https://doi.org/10.24182/2073-6258-2020-19-1-146-153

Abstract

This article shows that international multilayer market segmentation of civil helicopters is the base marketing concept for the company, which develops and produces civil helicopters. Implementation of the concept would likely assist the Russian helicopters' markets widening, own production development and technological update.

About the Author

Yu. V. Krivolutsky
Moscow aviation institute (National research university)
Russian Federation


References

1. Экономическая теория: учебник / Под ред. Е.Н. Лобачевой. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Высшее образование, 2008. 515 с.

2. Международный маркетинг: учебник / Р.Б. Ноздрева. - М.: Экономика, 2005. 990 с.

3. Котлер Ф., Бергер Р., Бикхофф Н. Стратегический менеджмент по Котлеру. Лучшие приемы и методы. - М.: Изд-во «Альпина Паблишер», 2019. 144 с.

4. Управление проектами / Под ред. В.М. Аньшина, О.Н.Ильиной. - М.: Изд. дом Высшей школы экономики, 2013. 620 с.

5. Тода Н., Шуфорд Э. Логика систем: введение в формальную теорию структуры / В кн. Исследование общей теории систем: пер. с англ. - М.: «Прогресс». 1969. - 244 с.

6. Балабанова А.В. Методологические проблемы маркетингово-социальных исследований // Путеводитель предпринимателя. 2015. № 27. С. 57-74.


Review

For citations:


Krivolutsky Yu.V. Marketing concept of promotion’s management of Russian civil helicopters on international markets. Scientific notes of the Russian academy of entrepreneurship. 2020;19(1):146-153. (In Russ.) https://doi.org/10.24182/2073-6258-2020-19-1-146-153

Views: 145


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-6258 (Print)